yummie!

Och på tal om yummie (om ni läste föregående inlägg så förstår ni nog) hittade jag en helt stunning klänning från Forever21. Jag är helsvag för det här med "one shoulder"-modeller och detsamma gäller bubbelmodeller.

Så denna svarta goding från Forever21 bara skrek "jag" (eller snarare Ida, kanske)



Jag blev typ kär direkt. Den, färgglada strumpbyxor och ett par tjusiga skor. Åh.

Kate Moss hade en klänning lik denna från Asos.com då hon fyllde ... Ja, vad hon nu fyllde. Och skitsnygg styling på bilden, älskar strumpbyxorna och skorna!



Hade lätt kunna bära den i någon snarlik styling. Fast det där med knallblåa strumpbyxor .. Ja, det är skitsnyggt, jag håller med, men jag är mer inne på H&Ms banor, dom har en jättehärlig cerise/lila färg på sina strumpbyxor, jättefina!

Twelve by Twelve, ett märke på Forever21s hemsida, har en superfin, randig klänning.

Tyckte den såg dötråkig ut på en provdocka (om än en väldigt realistisk sådan, om man bortser från den albinovita färgen), färgerna gjorde sig inte riktigt till sin rätt. Men om man sätter den på en modell så ...


Blir det ju helt great! Och jag älskar stylingen med heltäckande svarta strumpbyxor. Superfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0