äntligen framme!

Ja, då var jag äntligen i Piteå, gud vad skönt! Bussresan gick snabbare än väntat, men det kanske berodde på att jag läste Twilight? Men nu är den iallafall utläst, så nu ska jag börja på recensionen i helgen. Fast jag väntar nog ett tag att lämna in den, först den 20e oktober ska den vara inne. Plus att jag "fuskat" lite. Fast det var inte planerat att det skulle bli så. Har velat läsa Twilight jättelänge, och så såg jag en annan bok av henne på biblioteket, och så kikade jag runt och hittade den på svenska, men inte på engelska. Så jag frågade om den fanns på engelska, och det gjorde den, men den var utlånad och skulle bli återlämnad den 10e oktober. Men jag lånade den svenska boken ändå, men jag ska läsa den på engelska sen också. Men det var en grymt bra bok iallafall må jag säga! Rekommenderas starkt. Jag är inget större fan av vampyrstories, men jag hade hört att just denna skulle vara helt otroligt bra, så den blev det, och jag ångrar det inte alls. Jag känner fortfarande viss skeptis gentemot vampyrstories, men i detta fall var jag mer än villig att göra ett undantag. Och om man verkligen inte gillar fantasyböcker med vampyrer osv borde man åtminstone läsa den för romantikens skull.  Nu är det idol och gottis med syster.

Pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0