äntligen helg

Jag har väl redan varit inne på det temat med "TGIF", men vi fortsätter ändå med det. Men alltså, så himla skönt med helg! Herregud. Känns som att det varit nånting som hänt typ varje helg nu på sistone; helgen för två veckor sen var det hockey i luleå, förra helgen var det också hockey i luleå och rep på söndagen och i onsdags var det ju "konsert" på Viljan. Och så har vi haft prov idag, och det gick ju ... Eh, sådär. Men nu är det helg = dags att ladda batterierna. Imorgon blir det nog en runda på stan med mami och Amanda. Är i stort behov av en poleringsduk till mina glasögon. Herregud, ni skulle se dom nu, alldeles kladdiga och jävliga. Ser knappt nånting igenom dom längre. Inte ens värt att ha dom på sig nästan. Och så är jag sugen på att köpa "Sapphire" också, ni vet, nagellacket från Isadora som jag pratade om tidigare. För jag köpte ju "Spellbound black" ifall jag inte nämnde det tidigare. Men jag är ganska säker på att jag gjorde det. Men nu ska jag snart ta och joina min kära syster upstairs och ha en liten pratstund, läsa lite och gotta sig med bra musik.

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0