beslutsångest!

Åh, vad jobbigt det ska vara att hitta en mobiltelefon man vill ha! Min nuvarande är verkligen under all kritik, den lever sannerligen sitt eget liv, blandar ihop sms lite då och då, stänger av sig då den själv känner för det (och då menar jag inte då batteriet går i strejk) och den är bara ... Nej, det här funkar helt enkelt inte. Så nu har jag varit och kikat efter en mobiltelefon. Jag lutar mot en Samsung-mobil, antingen u600 eller u700. Dom är ganska snarlika varandra, men jag vet inte riktigt vilken jag vill ha. Lutar mot u600, men frågan är då bara: vilken färg?! Finns säkert fyra, om inte fler, och alla är vansinnigt snygga!







jag lutar för tillfället mot en u600, men då var ju - som sagt - frågan vilken färg jag vill ha. Den i svart och guld är ruskigt snygg, var och tittade på den idag! Vet inte riktigt vad skillnaden är på u600 och u700, förutom en liten förändring i designen på u700, som jag gissar kom efter u600 som en "lillebror". Men, u600 är ändå snäppet snyggare ... Fortsättning följer.

Men nu är det dags för middag!

pussciao!


Kommentarer
Postat av: Malin

Svårt dedär ;p jag vet hur det är.

Själv gillar jag bäst sony ericsson.. men även där är det svårt att veta vilken modell!

Men jag får alltid beslutsångest för allt så ;p

2008-10-31 @ 17:35:41
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0