Dagens låt 29/10

I know, det var alldeles för länge jag hade en dagens låt, men nu är det tillbaka, better than ever! Och dagens låt är (trumvirvel): Broken strings med James Morrison och Nelly Furtado!

Och, bara för att jag äntligen lärt mig att lägga in YouTube-klipp på bloggen så ska jag göra det, just for you.




Att James röst är helt fantastisk är ju ingen nyhet direkt, så då jag hörde att det var en duett med Nelly Furtado blev jag ganska ... Chockad, för att inte nämna tveksam. Jag gillar visserligen Nelly, men hennes röst kan vara lite smått gnällig ibland, men till min stora förvåning var det en riktigt bra kombination! Plus att låten är sådär som jag gillar; lågmäld och fin i början, och mot slutet blir den mer och mer explosiv med trummor, gitarrer och allt sånt där. Plus att texten är bara ... Åh, eller hur?



You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real
Oh the truth hurts
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0