förlust, halsont och trasiga skor.

Luleå förlorade, ifall någon missat det. Det sög ju, så jävla kass match. Har skrikit som en idiot i princip hela matchen = svinont i halsen. Så nu ska jag minsann gotta mig med min Ben & Jerry's Chunky Monkey-glass, because I'm worth it. Och att träffa Marcus var det då inget snack om heller. Han hälsa på varandra som hastigast, men det var ingenting. Har dock pratat med han typ tio gånger före, under och efter matchen. Drog till Statoil efter matchen och köpte en dricka innan vi började bege oss norrut till Piteå. Och då jag skulle ta och lyssna på musik märkte jag att mina höglurar gått sönder. Det sög ju. Men jag ska ta och låna mammas nu, tänkte jag. Men nu ska jag minsann ta och dra mig, tvätta bort sminket osv.

Pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0