fredag

nå hej på er va. Har nyss haft engelska och nu står klassråd på agendan. Det lär ju gå .. sådär. I vanlig ordning då, alltså. Ikväll blir det bara att chilla, slutar ju fem så det blir nog inte att dra ut något ikväll, men jag ska iallfall sitta hemma och se idol och ringa Marcus (eller det kanske var tvärtom; att han skulle ringa mig? Nåja, det lär vi ju märka), han ska minsann ut på partey ikväll. Han får minsann festa åt mig också.

Imorgon ska jag baka bullar med Therese, det lär ju bli ... Spännande. Sist jag bakade bullar var i nian med Bea och Sofia och det gick ju ... Inte speciellt bra. Men nu ska det minsann lyckas! Och på tisdag ska jag och Anna göra palt, det är ju också ett rätt spännande projekt.

Nu är det klassråd, sen svenska, lunch matte, fetjävla hål och sen filmkunskap. Och däremellan lovade jag att ringa Marcus. Så det blir skitbra! Skulle jag tro. Fast det återstår ju att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0