Gina Tricots webshop

Läste för någon dag sedan att Gina Tricot öppnat en webshop. Var ju givetvis tvungen att kika in; and I like it!

Bra bilder, och ett extra plus för att kläderna sitter på en provdocka så man vet ungefär hur kläderna ser ut på.

Jag blev helförälskad i Alex Sweat Top som är en långärmad, rundhalsad tröja med sött mönster i form av hjärtan, dödskallar och rutor.
Erika Cardigan var en annan favorit. Stickad med en ganska pösig hals i en härlig naturvit färg.
Stella Wrap var inte hellre dum (jag vet, jag är en riktig koftnörd) och jag hade inte tackat nej till den svarta.
Vera Butterfly top är helt makalöst fin, vet inte om jag gillar den svarta eller vita bäst. Båda är helt gorgeous.
Och jag är kär i typ hela Gina Tricots kjolkollektion, dom är så fina allihopa.
Och accessoarerna ... Åh. I love them. Triangle Scarf, helst den vita, är typ så jag som det kan bli. Och Moss knitted basker. Tror jag vill ha den gråa. Eller kanske den svarta? Sen den stickade Romantic hat är också helt wonderful. Jag vill ha den vita eller den gråa. Och sist men inte minst den gråa Moss triangle scarf.

Minus för den jobbigt sega sidan, men annars är ginas webshop helt toppen. Fast jag kommer nog att fortsätta handla i butik trots allt. Fast det är klart, om jag hittat ett plagg i butik som inte finns i min färg/storlek då kan jag faktiskt tänka mig att handla från hemsidan, men det ska isåfall vara ett nödfall.

Men nu känns det som att det är dags att luncha.
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0