hehehe

Som en fortsättning på gårdagens crush tänkte jag ta och visa min absoluta favoritreklam för tillfället. Sitter alltid klistrad framför tvn då den visas och försöker hålla mig från att dregla. It's so yummie!




och nu har jag äntligen varit och shoppat mina resekläder. Blev faktiskt ingen utav dom plagg jag kollat ut i Luleå, utan en klänning/tunika, också från Vero Moda, som påminner väldigt mycket om en klänning från Odd Molly, fast, eh, lite billigare. Utöver tunikan blev det även ett 2-pack strumpbyxor från H&M, dock så funkade inte dom svarta - som tydligen var randiga - till klänningen, så jag får ta ett par släta svarta som jag har hemma. Annars var dom rätt söta. Frågan är bara vad jag ska ha till? Det andra paret är svart med små, vita prickar. Köpte även ett nagellack från L'Oréal, ett chokladbrunt, som passande nog hette Chocolate, med små glitterpartiklar i, och med följde även en liten magnet, som man helt enkelt håller över nageln i några sekunder och så bildas ett häftigt mönster. Sen blev det hårfärg och några ringar, så det var en rätt lyckad shoppingtur. Fikade en stund med mamma och Amanda på Café Piteå (tror det heter så), mycket gott. Provade på en bärpaj, den var inte alls dum, fast deras Daimtårta (eller deras, jag gissar att det är en sån där Almondy som finns på typ Coop. Detsamma gäller Snickerskakan) är to die for. Nu hade jag tänkt att få i mig lite middag och sen blir det nog att färga mitt hår, äntligen! Nu tycker jag verkligen att ni ska passa på att njuta av Boss-reklamen over and over.

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0