hemska värld

jag har på omvägar fått höra att Anna åkte ut ur idol igår. Hur är detta möjligt? Hon var ju överlägset en utav de bästa. Kanske till och med den bästa. Nu är det ju knappt värt att kolla på idol längre. Fast det är klart, Robin är ju kvar. B, alltså. Hoppas han tar sig i kragen och blir sådär skitbra som han var på sin audition och under slutaudition.

Nu väntar jag på att Charlie (Kalle) ska sluta sin baslektion så att jag och han kan gå och käka lunch. Sen ska jag till stan och handla på Coop sen hem och städa mitt rum, sen plugga och sen ska jag tillbaka till stan och äta på Rönnbäck's med Anna, Lillan, Ellinor och Jossan. Det blir nog skitnice. Och ikväll så är det idol. Och så kanske jag kan sno Jossans mobil och smsa med någon? Det är värt att fråga iallafall.

Pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0