jaoo

Piteå imorgon, woho! Och nu blir det så att jag åker tidigare dit, kommer till och med dit före mami och Amanda, eftersom vi i klassen ska till havsbadet och se hair. Så det blir nog svinnice! Mormor eller morfar kommer och hämtar mig på stället.

Igår blev det lite mys med varm choklad och Grey's Anatomy. Fruktansvärt bra avsnitt igår måste jag säga! Satt ju och höll tummarna för cementkillen som lyckligtvis överlevde. Sen hookade mitt all-time favoritpar up. Igen. Izzie och Alex, alltså. Dom hade väl en liten fling (?) i säsong ett, sen blev det väl ganska ... svalt. Det var lite sött faktiskt. Alex är ju alltid så "stenhård", visar inga känslor osv, men igår var det bara ... Åh. Så bra. Vet inte riktigt varför han grät, men det var fint iallafall. Jag borde förmodligen inte skaffa någon bad-asskille á la Alex Karev, för om han skulle göra något mot mig, typ slå mig eller nåt skulle jag typ smälta och förlåta han bara han grinade. Men som sagt, gårdagens avsnitt var fint. Riktigt fint. Vill se mer av en gråtande dr Karev. Inte för mycket dock, han får ju inte förlora sin bad-ass image. Förresten, på tal om Alex, har han alltid sånt där tredagarsstubb? Tycker han aldrig ser direkt nyrakad ut. Eller så kanske han är det rätt ofta, bara att jag endast lägger stubbet på minnet för att han är snyggast så? Hmm. Dagens fundering.

Men, nu är det dags för sånglektion!
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0