jomen så säger vi!

har haft NK och har nyss ätit lunch. Eller ja, lunch och lunch ... Blev en yoghurt med skogsbärssmak, med det var gött! Ska hem och trycka i mig lite mer stabil mat, typ en tacopaj eller nåt, sen ska jag dra en visa med dammsugaren innan jag - kanske - sätter mig och pluggar. Eller nej! Jag måste skriva min jävla bokrapport, den ska vara inne på måndag. Men det löser sig!

Sen imorgon drar jag tillsammans med resten av esmk07 till Piteå och ser Hair.

För övrigt känner jag mig ultramegajättesugen på en klänning/tunika eller nåt. Kan ju behövas till thailand. Eller behövas, det beror väl på vem man frågar. Men om man säger så här: jag tycker att jag behöver en, vilket jag tycker känns som ett superbra argument.

Och imorgon är det helg! Eller ja, det är fredag imorgon, men det är så nära helg man kan komma. Då blir det, som tidigare nämnt, piteå med klassen och se hair, sen kommer mormor eller morfar och hämtar mig på havsbadet och inte alltför långt därefter så åker vi väl och hämtar mamma och Amanda som kommer med bussen där någon gång efter mig. Sen på lördag blir det först stan i piteå innan vi drar till skellefteå och ser hockey, en match som luleå för övrigt kommer att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0