nämen åh

Funderar om man skulle ta och gotta sig ikväll, kanske baka nånting? Och hyra film. Är grymt sugen att se Sex and the City-filmen. Och det känns som att jag kanske behöver se No country for old men igen. Låter det ovanligt för att vara jag? Att jag skulle se No country for old men? Då kan jag ju bara säga så här: so true, så är det. Hade det inte varit för att jag läser kursen filmkunskap med världens bästa Åsa så hade jag nog aldrig sett den, men eftersom det ingick i kursen att se den + att göra en recension så var man ju nästan illa tvungen. Men not to worry, filmen är bra! Lite krånglig, men so good.

Fast vänta lite ... Jag kanske inte behöver baka. Har ju kvar min bebis (Ben & Jerry's-glassen) i frysen. Men det är ju great! Fast om det finns vaniljsås då drar jag nog ihop en smulpaj också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0