nedräkningen har börjat!

Snart är det lov! Om några timmar, eller några och några, är det 10 dagar tills nästa skoldag, helt wonderful ju! Ikväll blir det bio med Lillan och sen kommer Jens och hämtar oss, och inte långt därefter kommer Anna och Johanna hem. Imorgon blir det då inte att stiga upp före tio. Hoppas jag. Har sovit typ högst 10 timmar sen i onsdags, så jag känner mig ganska mör för tillfället. Och så givetvis har man ju världens längsta dag, slutar fem. Joy! Blir att käka middag på skolan, har tagit med mig soppa och lite bread som jag ska få i mig före bion. Sen får jag väl se vad jag gör efter jag ätit, men nånting hittar jag nog på. Kanske ringer Marcus, det brukar oftast bli så då jag har tråkigt.

Men nu är det snart dags för klassråd,
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0