one step closer

cirkus 11.15 idag drog vi till Piteå. Kom dit där någon gång före ett. Gick ju givetvis till fel lokal, men efter ett tag kom vi minsann rätt. Och damn, vilken föreställning! Förbannat bra. Musiken, dansen, allt. Det förekom till och med lite (läs: mycket) nudity. Men det var nice. Efter att musikalen slutat gick jag ut och frös medans jag väntade på mormor som kom och hämtade mig. Sen skjutsade hon mig till stan där jag mötte Amanda. Vi knallade runt lite på stan, drack fetjävlamegagod varm choklad med marshmallows i olika färger på Wayne's. Sen köpte jag mig en tröja på H&M innan vi gick till Coop och köpte en massa gott till ikväll och sen drog vi hem.

Imorgon blir det kalas för mormor som fyllde år i torsdags, sen ska Amanda laga middag innan vi drar till skellefteå och ser hockey, är ju nådigt jättepeppad.

Pratade nyss med Marcus som "slagit personligt rekord i att sänka en kvarting", hehe. Tog tydligen 12 sekunder att bli 500 kr rikare. Fast då skulle han ju inte däcka heller ... Lycka till, säger jag bara!

Nu ska jag bara småfixa lite sen ska jag upp och se idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0