shueeee

Har precis anlänt till Piteå med madre min. Steg upp före åtta imorse (I'm so proud) och duschade, käkade frukost, småpratade med Johanna och packade. Sen åkte jag till Erikslund vårdcentral, skulle ju vaccinera mig, men det sket ju sig, så jag åkte till Luleå. Och, jag lovar och svär, där var i stort sett varenda kotte från estet, både nuvarande estetare och gamla. Men det var kul ändå, längesen man såg vissa av dom. Eller okej, nej, har sett alla relativt nyligen. Men kul att se alla ändå. Gick runt ett bra tag på stan, skulle leta efter resekläder att ha då vi åker till Thailand. Har hittat två "kandidater" på Vero Moda; en blommig tunika och en grafitgrå med en rosett. Vet inte vilken jag ska ta, men det lutar mot den gråa och isåfall införskaffa ett par färgglada tights till. Köpte mig iallafall en basker på H&M, en röd med en söt boll mitt på huvudet. Sen vandrade jag vidare och tittade runt. Började känna mig lite hungrig, men var inte så sugen på att äta själv. Så då kom jag på en briljant snilleblixt: jag kollar om Agnes har lust att komma och luncha med mig! Och det var ju inga problem, både hon och Matte kom in till stan. Så vi knallade till Dagobert's och åt en härlig lunch. Blev en helgod kalkonmacka för min del. Sen gick vi runt på stan ett tag innan mamma ringde mig och sade att vi skulle ta bussen till piteå som gick på en kvart. Så nu är vi äntligen här och ska snart äta middag. Fast det är tydligen leverbiff på menyn idag ... Så jag får se vad jag hittar på till middagsmat. Men det löser sig nog!

Pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0