tjooo!

Blidde ingen repa till stan idag, så det blir väl imorgon antar jag.

Sitter och lyssnar på So what med Pink. Attans, vilken bra låt det är! Blir så glad då jag hör den, helgrym. Ett plus (eller det kanske är ett minus?) att den fastnar som tuggummi. Men det är väl det man brukar säga, att om man går och nynnar på en låt konstant, oavsett om den är bra eller dålig, då har låtskaparna lyckats. Och det har dom sannerligen i detta fall.

Snart tänkte jag ta och mysa framför någon film eller nåt. Och så har jag kvar lite glass också, så det blir helnice. Måste bara komma ihåg att ta upp en hel massa värmeljus och en tändare till senare ikväll, det ska vara strömavbrott 23 och jag är inte så peppad på att sitta där i mörkret och nörda.

Men nu ska jag ta och dra mig vidare,
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0