höhöhöhöh

nej, om man skulle ta och börja pallra sig hemåt. Snart, åtminstone. Ska kila förbi på Åhléns och se om dom har Moulin Rouge. Eller, det vet jag att dom har, var in för någon dag sedan och då fanns det typ minst 15 ex kvar, och jag tvivlar på att alla ex blivit uppköpta, trots att det är en bra film ... I Piteå tog dom typ en hundring för filmen, så det är väl troligtvis detsamma här. Men det tåls ju att titta på ändå.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, plugga lite, kanske gör mig lite fruktsallad och ser en film eller nåt, om det nu inte är något bra på tv.

men nu ska jag ta och dra mig mot bussen och lyssna på brajävlamusik; John Mayer och lite James Morrison, fruktansvärt bra blandning. Hade varit mer perfekt om jag hade haft nånting trevligt att läsa (matteboken räknas tyvärr inte in i denna kategori), men man kan inte få allt, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0