åhhhhh

glömde ju att Cityakuten börjar nästa vecka! Och snart återvänder Grey's Anatomy. Och Gossip Girl! Och Ugly Betty! Gissa vilken tv-nörd som hoppar upp och ner och jublar i dagarna? Jo, jag. Totalt underbart.

Förresten, jag fick en ny parfym idag! Är totalt kär i den. Ni som missat Clean-serien? Bad for you! Enormt fräsch och god doft, I love it. Det var ganska roligt egentligen, hur jag fick den. Jossan hade åkt till skolan - utan att veta om att hon skulle ha skolfoto idag. Så hon skickade ett sms och frågade om jag kunde ta med hennes smink som var i hennes rum. Eftersom jag fortfarande var hemma då kunde jag ju såklart det. Letade lite i hennes byrålåda och vad ser jag? Jo, en av mina favoritparfymer. Jag skriver åt henne "du har ju världens godaste parfym!" och hon sade att jag skulle ta med den, vilket jag gjorde. Det visar sig att hon HATAR den parfymen (tokiga människa) och ångrar att hon köpte den, så jag fick den av henne. Åh. Seriöst, jag är totalkär i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0