fredag

japp, drygaste dagen på veckan är här. Huvva. Har nu avverkat två lektioner - engelska och svenska - plus klassråd, nu är det bara matten och filmkunskapen kvar. WOHO! Or not. Men vi ska äta värsta gomaten idag; lövbiff med nå avancerad tomatgrej och potatis, låter skitgott.

För övrigt fick jag veta idag att jag tillsammans med min ensemblegrupp ska vara med och inviga skolans resturang, det var lite tufft. Vi ska köra Waiting on the world to change + en till låt. Men nu ska jag gå och vara lite social with mah friendzzzz.

pussciao!

Kommentarer
Postat av: sara

Du kan ju inte säga att filmkunskapen är tråkig!! :O

2008-09-20 @ 08:36:51
URL: http://killmeslowlynow.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0