lördag

tog mig en liten sovmorgon imorse. Eller ja, till nio iallafall, men det räckte för mig. Sen gick jag till Jens och Therese och åt frukost med Therese och barnen, sen gick jag ut med hundarna ett tag innan vi åkte till stan. Kollade runt på Lindex ett tag, sen Örjans och Åhléns innan vi handlade och förnyade tipset. Sen avslutade vi med ett besök på biblioteket. Jag lånade boken Singel på nytt av Plum Sykes, som varit en favorit sen jag läste Bergdorf blondes. Och så lånade jag två CD-skivor; Amy Winehouse och Bryan Adams. Så jag ska minsann ligga i sängen och mysa med bok och musik, det ni!

Till veckan är det bara att köra hårt, lär väl börja repa inför infokonserterna, hoppas jag. Och sen ska jag troligtvis slå till på ett par vita Converse som jag spanade in på Intersport för ynka 300 kr. Sure, dom är lite för stora, men med en sula i så ska det nog bli bra. Till dem har jag tänkt ha ett par svarta jeans och min vita Lindex-blus i organisk bomull.

Det börjar dra ihop sig nu till Thailand. Att säga att nedräkningen börjat vore lite fel, med tanke på att vi räknat ner i typ ett år. Men, nu har den börjat lite mer på allvar. Nu är det 87 dagar kvar. Och oj, vad jag längtar! Ska bli så fruktansvärt underbart att bara lämna mörkret i sverige och komma bort till värmen. Men nu ska jag göra lite ögonshopping på webshopparna.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0