pysmys

sitter och har lite mys framför Grey's, en grym avslutning på en minst lika bra dag. Vädret har varit superbra, och mitt humör har varit på topp hela dagen. Satt ute och stekte som tusan, och jag tror banne mig att jag fick mig lite färg på näsan. Har även en tjusig linje efter mitt linne, haha. Men det gör ingenting, då märks det att jag får färg iallafall. Hoppas verkligen att det är lika fint väder imorgon så man kan pressa lite mer. Skulle verkligen vilja ha lite mer färg på kroppen, känner mig så blek och risig. Och då kanske håret får en lite mer... Bra färg, det är typ ett virrvarr av konstiga blonda nyanser.

Förresten, måste ju berätta, drog världens praktvurpa i måndags. Var på väg till skolan, var på strålande humör, går ut från uppfarten ut på vägen. Helt plötsligt känner jag bara hur marken börjar glida iväg under mina fötter. Och sekunden senare ligger jag på marken, med gitarren i ryggen. Underbart. Men, jag var redan på strålande humör, så det krävdes ganska mycket för att rubba mitt superhumör.

Men nu ska jag ta och bege mig till sängen,

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0