smile like you mean it

sitter och forskar lite om muskelknutar, som dyker upp titt som tätt i min rygg. Folk som brukar massera mig kan intyga att det brukar vara många och stora brukar dom vara. Har as we speak ett x antal (vill inte veta antal/storlek) i nacken/partiet precis ovanför skulderbladen = jag är extremt stel i nacken, kan inte riktigt vrida nacken normalt, utan måste typ snurra överkroppen ett helt varv. Bekvämt var ordet, va?

Jaja, nog om mina krämpor. Sitter fortfarande och drömmer om sommaren, och för att förstärka detta så sitter jag och kollar i diverse webbshoppar efter solglasögon och badkläder. Bah, längtar bajsmycket till sommaren! Allt umgänge, alla partyn och allt dansande. Ah, gotta love it. Längtar efter tiderna då man kan ligga ute på estetaltanen och pressa, käka glass, stiga upp mitt på dagen och äta Cheerios i mjölk på altanen, ligga i hammocken och läsa glassiga tidningar med underbar musik i öronen.

Men allra mest: i sommar ska jag bara leva livet, och njuta av att vara singel. Det låter tacky, men så är det. Jag vill bara vara fri, må bra och inte ha någon annan - förutom mina vänner, såklart - än mig själv att ta hand om. I varje fall, jag håller tummarna att sommaren 2009 kommer bli en toppensommar. Kommer börja våren/sommaren med noll förväntningar, känns smartast så. Inga förhoppningar, inga besvikelser. Känns bäst så.

För övrigt så vill jag ha den här bikinin i sommar:
 


hur fin?! Såg den i butik häromdagen, och jag föll pladask. Den fanns med vit/blåa ränder, så jag har lite beslutsångest, ja.

nu ska jag ta och lyssna lite på musik,
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0