sommardrömmar

jaja, jag vet, ovanligt att jag drömmer om sommaren... Men, jag har nyss pusslat ihop en liten playlist med John Mayers version av Bold as love och Håkan Hellström (SOMMAR 2008 är allt jag säger!) så blev det ganska oundvikligt. Sedan att jag kollar på bilder från somras hjälper ju till en aning, också.

Sitter och ser Brooke knows best-maraton på MTV. Vad hände med Life of Ryan? Det är ju det som jag vill se. Men snart så, om jag har tur.

Och ser man på; snubblade över pdols hemsida, och vad är mer sommar än pdol? Maskinen och Timbuktu är två som hittills är bekräftade, och då har det bara börjat. Det kommer bli grymt det här! Sedan ska jag - mest av ren "tradition" - se Måns Zelmerlöw. Var helt hooked på karln sommaren 2007, och det föll sig till och med så att jag av en ren slump såg han live på Allsång på Skansen (sommar!) då vi var där. Men som sagt; jag har en känsla av att detta kommer bli en grym sommar utan dess like. Jag är taggad. Ja, ifall det gått er obemärkt förbi. Och har det gjort det så... Ja, då är det illa.

Nu ska jag... Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men nånting hittar jag nog på!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0