Tar en liten funderare

sitter här och njuter av lovet ... Eller okej, det gör jag inte alls. Vill snarare tillbaka till skolan och repa järnet inför våran lilla schlagerkväll. Så ifall ni befinner er i närheten av Björknäsgymnasiet onsdag kväll den 6 Maj så är det ju bara att kika in i C-sam och kolla. Det som ni kommer få höra, av min grupp iallafall är följande låtar:
- Stad i ljus av Tommy Körberg
- Judy min vän av Tommy Körberg
- Satellit av Ted Gärdestad
- Eloise av Arvingarna
kan bli grymt! Närmast blir det iallafall att börja fila på en helcheesy koreografi till åtminstone Eloise, kanske någon mer låt om vi hinner/har lust.

Funderar på att inta lite kvällsfika (därav rubriken), men jag är inte säker. Det är glest med ätbart smörgåspålägg i kylskåpet, har jag för mig. Plus att vi inte har någon apelsinjuice, stort minus!

jaja, nu ska jag inte pladdra på mer.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0