"Then I realized that Tyler Hilton is, like, really hot!"

Sitter och kikar efter lite stylinginspiration i ett gäng bloggar, samtidigt som jag tittar på My Super Sweet 16, dock inte i inspirationssyfte. Men, helt plötsligt så dyker Tyler Hilton upp i serien?! Har ett svagt minne av att jag läste i hans blogg för en evighet sen, men det hade jag såklart glömt bort, men så helt plötsligt står han bara där, i tv-skärmen och river av Kiss on me på ett Sweet 16-party. Roligast var ändå ett utav citaten "Then I suddenly realized that Tyler Hilton is, like, really hot!". Fick mig ett gott skratt.

Och på tal om gott skratt så sitter jag och kikar på Everyday I have the blues med John Mayer från Where the light is, och hans miner/rörelser då han drar ett solo på gitarr är förbaskat roligt. Han ser ut som en sköldpadda.

Har kommit igång med mina naglar for real nu. Smörjer in naglarna och nagelbanden med serumet och låter det sjunka in, och sen tar jag 1-2 lager med kalciumlacket. Känns som att det börjar ta sig, sakta men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0