Tiden bara rusar förbi!

Tyckte det var nyss klockan var tre och solen låg och pressade, och nu är klockan tio och det är kolsvart ute. Känns som att det är söndag idag, av någon anledning, varför vet jag dock inte.

Åh, insåg nyss att jag missade filmen som jag hade tänkt se; Pay it forward som visades på Kanal 9. Såg reklamen senast idag, och precis som alla andra gånger då jag såg reklamen tänkte jag "åh, den där ska jag se". Men kom jag ihåg det? Såklart inte. Och jag som verkligen ville se den filmen. Visserligen pågår den fortfarande, men man lär ju fatta zero shit av handlingen, så det får vara. Får ta och hyra den någon gång istället!

För övrigt så håller stolen jag sitter i att driva mig till vansinne, så fort man rör en muskel så knarrar stolen något så fruktansvärt. Hemskt irriterande. Men, det är sånt man får ta, antar jag.

Nu ska jag ta mig ett glas juice.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0