trying to remember

Sitter och gäspar blåval och är allmänt grinig, trött och hungrig. Tyvärr så känns typ ingenting i kylskåpet tilltalande. Vilka problem man har, ojoj. Ska dock försöka klämma i mig en macka eller två, bara för att göra magen glad. Och så ska jag nog slänga ner nåt ät- och drickbart i väskan, så man iallafall har något att pressa i sig mellan åken i Pagla idag. Blir nog en rätt grym dag, när allt kommer kring. Ska spendera hela eftermiddagen på en pulka/madrass/whatever med dom jag gillar bäst, vädret verkar bli underbart. Så det lär bli lite stek i backen också, vilket inte skadar, behöver lite färg i mitt råbleka ansikte. Ser nästan sjuk ut. Får väl fuska tills dess med lite rouge.

Håller på att fylla mp3n med lite nya godingar. Eller ja, nya och nya... Men just nu håller David Gray, Jason Mraz och Keane, och kanske någon mer härlig grabb, på att flytta in i mina öron. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0