underbara sol!

Solen kikade fram idag, och det var faktiskt riktigt varmt. Dock så ligger ju snön kvar på marken, vilket förstör illusionen en aning. Men, point is är att det var varmt och härligt iallafall. Satt ute ett tag och fikade med mormor och min kusin, men man satt ganska obekvämt, må jag säga. Då man fikade satt man ju rätt skönt, men då det gällde att få lite sol så var man tvungen att vrida huvudet, och lutade man sig tillbaka så hamnade man i skuggan. Men det var rätt härligt att bara sitta ute ändå.

Blev dock inte att jag satt ute så länge, så jag gick in och såg på The City, det var ju maraton på MTV. Alltså, den serien är banne mig bra! Grovt beroendeframkallande, om inte annat. Och Whitney Port, som serien främst handlar om, år så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0