I got my hands up to take your aim

blev en... Intressant runda på stan. Tog det rätt korkade beslutet att strunta i jackan då vi åkte till stan. I solen var det ju rätt varmt, men sen så blåste det ju en liten aning också. Men, min syster var klok nog att ta med sig en jacka, så vi turades om att värma oss med den. Vårat främsta mål var att försöka hitta skor och klänning till Amanda, som har bal om ett par veckor. Så vi letade med ljus och lykta över typ hela stan. Klänningen som blev min favorit av de Amanda provade var en vit och svart dröm från Paris, Kate & I, medans Amanda var mer inne på en lila skönhet från Vera. Så, det återstår att se vad hon väljer. Tycker fortfarande hon ska köra stenhårt på den vita, matcha med ett par smashing skor i någon glad färg, helst rött eller rosa. Hon hängde undan båda klänningarna, och vi strosade runt på stan lite. För övrigt så hittade jag ett gäng grymma klänningar på Gina Tricot (och nej, jag tänker inte ödsla tid på GTs megasega hemsida för att försöka leta fram den), en utav dom - som är min stora favorit - var blommig och härlig, hade inte varit helt fel att glassa runt i den i sommar. Men, nu är det sparmode som gäller för mig, om jag ska ta mig ner till Skåne i sommar.  

Avslutade våran lilla runda på stan med att gå in på Coop, hade tänkt att ha en liten myskväll med film osv. Fick världens beslutsångest, men lämnade till slut butiken med Daimglass och Cheeseballs. Sedan mötte vi mormor utanför Kvantum, åkte hem och jag lagade middagen; pasta bolognese (låter lite coolare än spaghetti och köttfärssås, eller hur?)

nu ska jag fortsätta nörda på John Mayers YouTube-sida.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0