I'm not lost, just undiscovered

förkylningen har lagt sig lite, så med ett lätt missbruk av nässpray så kanske det ger med sig till imorgon. Lär väl bli rätt mycket nässpray imorgon också, och rätt mycket chill på idrotten. Känner mig inte alls taggad inför imorgon, måndagar är verkligen den mest tråkiga dagen ever. Gitarrlektionen är typ det roligaste på hela dagen, sedan är det idrott, gemu, matte, engelska och ljudteknik i ett pärlband av tråkighet.

Imorgon fyller för övrigt Linnea år, så då blir det kalas för hela slanten. Ska uppvakta henne en liten sväng på morgonen med presenter och hela faderullan, innan vi alla beger oss till skolan. Sedan på kvällen blir det fika osv hos grannarna. Vilket känns som en rätt trevlig avslutning på dagen, ja.

Blev ingen promenad för mig tidigare idag, det blåste utav bara fan, så jag kände mig inte alls sugen att gå ut, trodde att taket skulle blåsa bort där ett tag, så jag stannade inne och fixade en massa istället.

Hoppas att solen tittar fram imorgon, så man kan steka och känna gemenskap ute på altanen!

Blir iallafall ett rejält snack med Sara, som mest troligt kommer bli min arbetspartner inför vårat projektarbete, känner mig ordentligt taggad inför det, måste jag säga!

nu ska jag ta och studsa i sängen och mysa med John Mayer. I öronen, alltså. Han ligger (tyvärr) inte och väntar i sängen på mig.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0