it's not the storm before the calm

Fortfarande trött som en idiot, men det ska förhoppningsvis ge med sig längre framåt dagen. "Ursäkta vi röran, vi bygger om" är dagens "tema" i både mp3-spelare och mobiltelefon, håller på att renovera musikavdelningen för fullt. Inte så mycket nytt, utan bara... ändring av position på "möblemanget". Tvätten är - finally - på plats i tvättmaskinen, på god väg att bli rena och fina. 

Sitter just nu och försöker tvinga i mig en fruktyoghurt som smakar riktigt illa. Det här med att käka så här tidigt på morgonen då man precis har stigit upp är ingen höjdare. Men, efter en heldag i Pagla är jag ganska säker att min mage - och resten av min kropp, för den delen - kommer tacka mig ganska rejält. Men, det är ett senare bekymmer.

I övrigt så roar jag mig med "musikrenovering" och bloggläsning. 

Jaja. Förväntar mig ingen himlastorm av kommentarer, klockan är ju trots allt inte ens halv åtta, det är lov (för vissa av oss, åtminstone) och förutom jag själv är väl i princip bara tuppen uppe. Förutom alla som har skola/jobb då. Och morfar.

tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0