CHEAP MONDAY

Hemma efter ett par timmar på stan. Träffade Anna, Jossan, Linnea och Fabian på Gustaf Adolfs torg, strosade runt på H&M och surrade på om det mesta. Sen var det lunchdags. Jag var inte särskilt hungrig, men jag hängde ändå med Anna och Fabian till Gränden (jag tror stället dom åt på hette så), supermysigt ställe. Har äntligen inhandlat mina block, köpte två stycken, det kändes lagomt och bra. Har även hittat en helt grym kofta på Åhléns, den är beige och supersnygg. Mjuk och gosig. Kan hända att jag önskar mig den längre fram. Älskar att dra på mig tights, en slapp t-shirt, stor gosig sjal och raggsockisar och sladda runt hemma. Erkänn, det låter grymt skönt, eller hur? Materialet var ett hopkok av bomull & silke, bland annat. Letade även en skjorta, vill ju ha en färgstark, helst rutig lite over-sizad. Har inte hittat någon jag gillar ännu, men jag fortsätter jakten. Nu ska jag krafsa fram något att äta, sen vila fötterna inför kvällens konsertkavalkad, ikväll står Deportees, Johnossi & Salem på schemat, grymt. Dagens problem ser ut att bli vilka skor man ska ha på sig? Lutar just nu åt Converse, men vi får se hur jag gör.

later, dudes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg.

2009-08-17 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0