god morgon, Sverige!

åh, vad det känns härligt att kunna säga "god morgon" medans det faktiskt är morgon. Kan inte minnas när jag gjorde det sist. Känns rätt bra, faktiskt. Lika bra att komma in i vanan, antar jag. Även om den inte lär bli alltför långvarig, om jag får gissa. Fick tråkiga nyheter imorse: kommer dessvärre inte att kunna se Fibes, oh Fibes! på fredag. Känns så jäkla surt. Typ den enda konsert jag verkligen, verkligen sett fram emot, och så blir den inte av. Om jag har tur, och då menar jag superdupertur, så kanske det går att ordna på något vis. Men just nu ser det mörkt ut. Väldigt mörkt. Fan.

Sitter och väntar på ett samtal så att jag kan pallra mig in mot staden. Gissar att det blir 7-elevenfrulle för min del idag, men I don't mind. En croissant hade inte suttit helt fel. Har nött sönder låtarna Love child (SURTSURTSURT) med Fibes, oh Fibes! och En high-five & en falafel med Timbuktu, så sjuuukt bra. Sen tänkte jag inhandla mitt efterlängtade block, sätta/lägga mig i Folkets park och skriva av mig lite. Det behövs. Känner mig som en tvättsvamp helt tung av allt vatten. Vilket givetvis måste åtgärdas. Vattnet ska bort.

Kan hända att jag slänger i mig lite left-overs från gårdagens middag till lunch idag. Åt räkor med chili, helt vansinnigt starkt, det bränner något så oerhört i hela munnen, men det var riktigt gott. En 10-poängare, helt enkelt.

jaja, over&out, tanter och gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0