hey pretty baby

ah, jag känner mig hel igen. Fyllde på mobilen med pengar. Riktigt skönt, nu kan jag äntligen kommunicera med omvärlden. Åker ju hem imorgon på eftermiddagen, mami skjutsar, och jag har redan gjort upp lite planer inför onsdagen, grymt! Ska träffa Jenny och ta en fika eller något, vilket vi har pratat om i sisådär ett år nu, så det är verkligen på tiden att det blir av. Sen ska jag även träffa Sara, vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir bra ändå. Lär nog packa antingen på onsdag eller torsdag, spelar egentligen ingen roll, vi åker ju så pass sent, och så kommer jag inte ha med mig så överdrivet mycket, skulle jag tro. Sitter och dunkar Summer of '69 nu, gud vilka minnen den låten frammanar! PDOL, fransmännens besök i nian och en massa andra godbitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0