I ain't losing the fight

jag och symaskinen är inte bästa vänner just nu. Har provat att sy in mina jeans ungefär 3 gånger nu, och det blir pannkaka varenda gång. Det känns ju bra. Har köpt ett par dösnygga jeans, billiga som tusan var dom också, och så visar det sig att jag inte kommer att kunna bära dom? Eller ja, förmodligen så kan jag ju det, dom sitter fortfarande wonderful över asset, men benen, däremot, a whole other story. Låren ser typ 10 gånger större än dess egentliga storlek. Underbart. Och nu måste jag upp och natta min kusin. Nämnde jag att han är 11 bast?! Underbart. Ska göra ett sista försök att bråka med den där jäkla symaskinen, sen ger jag upp. Åtminstone för idag. Imorgon blir det - i sådana fall - nya, friska tag. Eller, förväntningarna ser då som så ut, iallafall. Men jag ska inte hoppas för mycket. Den där symaskinen har inte visat sig från sin bästa sida idag, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0