INSPIRATION

sitter och skummar igenom en hel drös modebloggar, för lite höstinspiration, liksom. Har kikat in på flera av mina favoriter, Style by Kling, Lisa, Natalie, The Sartorialist och en hel drös flera. Måste först och främst skaffa mig en ny munkjacka och en kofta. Helst en lite längre, pösigare modell. Gärna en röd eller rosa. Ett par nya tights hade inte varit dumt heller. Fast å andra sidan, de jag har är ju hela, fast färgen börjar blekna rejält, dom är nästan mer åt det gråa hållet än svart. Men dom är vansinnigt sköna, så jag kanske håller mig till dom ett tag till. En skjorta hade varit grymt också. Färgstark, lite over-sizad modell vill jag ha. Hittade en på JC, men den var för kort. Ska spana på lite herravdelningar också, se om jag hittar något.

Hittade ett gäng finisar på Forever21 och Asos som jag gillade. De 2 första är från Forever21 och de 2 sista är från Asos.

ett - två - tre - fyra

och ser man på, hittade några riktigt fina herrskjortor på asos hemsida. kolla in!

ett - två - tre

hittade en ball jacka också. Den kommer från Forever21.

nu ska vi basta, tjoho!

ciao, dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0