let me sign

åh, den är så braaaaa! Twilight, alltså. Och man blir lika kär i Edward varje gång. Och eh, jag vet, jag gnällde typ senast igår på de stackars offer som klöser sönder halsen osv, men jag är inte riktigt så. Än, åtminstone. Är löjligt pigg, med tanke på tidpunkten på dygnet, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Aha! Nu vet jag vad jag ska göra, minsann! Jag ska flytta över lite låtar från mobilen till mp3-spelaren. Åh, jag är allt bra smart ibland. Nästan så att man blir tårögd. Och så ska jag fortsätta lyssna på Fibes, oh Fibes! Seriöst, ni anar inte hur bra dom är. Är galet peppad inför att se dom nästa fredag, fina grejer, alltså. Jaja, musikfix var det nu, ja.

later, dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0