morgondagen

uh, jag måstemåstemåste pallra mig förbi Åhléns någon gång under morgondagen. Har inte skrivit nånting på typ 100 år, och jag känner att det börjar klia vansinnigt mycket i fingrarna. Blir helt bananas om jag inte får rensa alla de ord som trängs i mitt huvud snart. Så just därför ska jag ut i staden och fixa block, pennor och hela faderullan, och om vädret är fint kanske jag lägger mig i någon park och klottrar ner några ord?

För övrigt har jag hittat ytterligare en sån där brabra blogg som jag redan börjat följa. Bruden heter Natalie och hennes blogg hittar du här. Gillar hennes sätt att skriva, blir så himla glad av det på något vis. Riktigt bra, iallafall, ni borde spana in henne!

Vilka bloggar är era favoriter?

godnatt på er, gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0