oh you're so naive

har precis sett på film, denna gång blev det en brittisk tonårsrulle (eller okej, skulle tippa att målgruppen ligger mellan typ 9-12 år), Bekännelser om killar, kyssar och katter. Söt film, väldigt förutsägbar, och de pratade väldigt... Vuxet för att vara 14 år gamla. Men annars en helt okej film, ni vet, en sån där som man kan titta på utan att behöva tänka så mycket. En "in-genom-ena-örat-och-ut-genom-det-andra"-film.

För övrigt så är Naive med The Kooks en jäkligt bra låt. Lily Allen har gjort en cover på den som inte heller är så pjåkig.

Nu tror jag att det blir sängen, Twilight och lite musik för min del.

Har ni något musiktips åt mig? Jag är öppen för allt! Finns det någon låt ni inte kan sluta lyssna på, något band ni avgudar eller... ja, vad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0