PEPP

sitter och taggar inför Malmöfestivalen som kickar igång nu på Fredag. Har ett kick-ass program som jag planerar att följa så gott det går, sedan lär det ju tillkomma några spontana, oplanerade grejer också.

Fredag 14 Augusti: Calaisa
Lördag 15 Augusti: Rix Fm Festival, Miss Li, Veronica Maggio
Söndag 16 Augusti: Gospel Glow, Anna Ternheim
Måndag 17 Augusti: Deportees, Salem feat. Malmö Operaorkester
Torsdag 20 Augusti: The Sounds
Fredag 21 Augusti: Fibes, oh Fibes!

rätt grymt, huh? Är taggad till tusen, älskar verkligen att glida runt i stan och kika på en massa konserter, träffa folk, både kottar man känner och att skaffa sig nya bekantskaper. Nog för att det troligtvis bara kommer bli det sistnämnda för mig, men ändå. Det är alltid trevligt, liksom. Synd bara att mitt lokalsinne är below zero, kan bli svårt för mig att hitta överallt, men med ett gäng vana Malmöiter runt omkring mig så ska det nog gå att lösa ändå.

nej, plikten (=godispåsen) kallar.

later, dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0