this is the life

jag känner mig sådär nördigt positiv just nu. Allt bara flyter på och går bra. Jag gillar situationen jag befinner mig i, skulle man kunna säga. Börjar längta till på måndag riktigt mycket nu, faktiskt. Och fredagkväll, först och främst. Allt är så himla, himla bra just nu.

Imorgon kommer jag spendera stora delar av dagen i Limhamn, umgås med dom där fina som är där och bara ha det bra, helt enkelt. Kommer dock inte bli någon killer work-outförmiddag imorgon, blir en kort promenad till Gustaf Adolfs torg och sen bussen ut till Limhamn. Dagens sjuhelsikespromenad (den hade kanske inte varit så lång om jag inte hade haft lokalsinne som en mussla) ner till kajen och mördarcykelturen längs havet i världens motvind (kändes som att man trampade järnet, men att cykeln stod stilla) är inget att rekommendera. Fast det gjorde gott för samvetet iallafall. Dessutom, på grund av mitt icke-befintliga lokalsinne i kombination med att jag är rätt sölig där emellan varven, så missade jag fikat. Eller ja, dom sparade faktiskt en fjärdedels kaka åt mig, som var supergod, förresten. Men nånting säger mig att de futtiga kalorier jag fick i mig försvann ganska omgående. Inte för att jag är den som någonsin brytt mig om det där med kalorier (hell, jag vet knappt vad det är), men om jag hade gjort det så... Ja, ni fattar nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0