truly life-changing

HOLY GUACAMOLE! Jag har gjort nånting drastiskt. Alltså, verkligen livsförändrande. For real. Jag skämtar inte. Jag har ändrat språket på min facebook till svenska. Jag har stått emot i 1,5 år, men trycket blev för hårt. Orkade inte stå emot längre, helt enkelt. Så nu arbetar jag stenhårt med att vänja mig vid att det inte står som det brukar. Jobbigt. Helt allvarligt.

För övrigt (jag använder det uttrycket rätt ofta, konstaterade jag nyss) så är hårnålar en alldeles formidabel uppfinning. Löser de allra värsta hårkatastrofer, fixar de mest avancerade uppsättningar och är bara allmänt bäst. Tycker lite synd om killar som aldrig får ta del av den helt makalösa prylen. Eller ja, dom får ju, men frågan är hur många som vill?

Mm, livet känns lite, lite bättre då man har John Mayer strömmandes ur högtalarna. Fast livskvalitén dras ner ett snäpp eller två på grund av det ständigt värkande getingsticket (slutar det aldrig att göra ont?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0