TUMMENUPPFÖRENBRADAG

aaahhh, jag är så jäääääkla nöjd över dagen! Var verkligen sjukt peppad i morse, kunde knappt sitta still. Fixade mig lite som vanligt, lite mascara, rouge osv, inget avancerat. Som vanligt, med andra ord. Fick skjuts till skolan, vilket var skönt, slapp ta bussen. Kunde knappt hålla munnen stängd (för att jag log så mycket) då jag gick in i skolan, fick bita mig lite diskret i läppen för att kunna hålla igen foderintaget. Väl framme i korridoren var det typ tomt, endast Josefine och Johan hade kommit dit, så jag surrade lite med dom en stund. Sedan började en efter en att droppa in, sade hej till alla, gick runt (för att fördriva tid / kunde inte sitta stilla). Sedan träffade jag den nya utbytesstudenten som börjat med 2orna (hihi, ä så peppad över det faktum att vi inte är 2or längre), tror hon hette Carol eller något sådant. Visade henne schematavlan, sen började jag knalla mot C-sam, där vi skulle ha samling, och då stötte jag på Erica, den nya tjejen i våran klass, så jag pratade lite med henne, visade henne runt osv. Riktigt trevlig tjej, måste jag säga! Sedan var det då dags för dagens - enligt oss 3or och 2orna - höjdpunkt: att få träffa ettorna. Då dom gjorde entré i C-sam blev vi lite högljudda. Och det är bara början. Det var jubel, applåder och någon slags hockey-/fotbollsramsa. Det ska ju märkas vart dom har kommit, liksom. Men kul var det!

Och sen, som grädde på moset såg jag detta på Facebook:

John Mayer John Mayer 'Battle Studies' will be released on November 17. Single "Who Says" is coming soon...

NÖJD TJEJ! (Y) Jag längtar, både efter albumet och singeln, woho!

nu ska jag pallra mig i säng, denna nöjda brud är också en väldigt trött - men glad - brud. Det gillar vi, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0