HEAT

hemma efter lite second-handshopping. Har varit runt halva stan, i stort sett. Men, nu är jag hemma igen, tre prylar rikare, 70 kr fattigare. Blev en stickad tröja med paljetter på, en kjol (som jag använder som klänning) och en väska. Rätt nöjd, alltså. Funderar på att sy om kjolen, kapa av den (det är riktig tantlängd på den just nu) och kanske sy på hängslen också. Fast då måste jag sy in den, skulle jag tro.

Är hungrig som en gnu och håller på att smälla av i värmen. Tror fan att jag bränt mig i hårbotten också, great.

Ikväll ser det ut att bli The Sounds och Thåström, finfin kväll, med andra ord. Sen måste jag sätta igång med packningen, huja. Eller det kanske jag kan göra imorgon, på dagen? Hm. Lutar mest mot imorgon, så vansinnigt tråkigt att packa, så jag skjuter mer än gärna upp det så långt som möjligt.

Funderar lite över kvällens klädval. Att frysa är ju ingen jättehöjdare, direkt. Blir troligtvis min nya tröja, svarta strumpbyxor, Converse och den nya väskan. Måste bara klippa bort axelvaddarna först, den trenden har inte riktigt bitit på mig, så jag hoppar dom tills vidare.

nu ska jag snart fräscha till mig för att pallra mig till folkets park med faster och Miki, någon teater där, fint.

För övrigt så är denna låt riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0