when it was good

hemma efter en heldag i mysiga Limhamn. En kort stund efter att jag hade kommit dit cyklade vi ner till Sibbarp. Riktigt mysigt, vi hade med oss lite fika, fick i mig en hel del kakor och russin, men det tycker jag nästan att jag förtjänade. Fast bara nästan. Det blåste lite för mycket för att jag skulle bada (har blivit en riktig kyckling på äldre dagar), plus att jag hade smink på mig, så att se ut som en pandabjörn efter ett dopp kändes sådär halvlockande, så det blev bara lite solande på bryggan för min egen del, men det var minst lika skönt, vill jag lova. Medans jag var där fick jag ett sms av Sara, som berättade att vi ska få en ny tjej i klassen, kul! Alltid roligt med lite nya ansikten, speciellt när man gått med samma töntar i 2 år... Haha, nej, jag skojar bara. Jag har världens bästa klass, skulle inte vilja byta bort dom för 5 öre. Och nytillskott är alltid trevligt.

Ikväll ska jag bara slappa, se Bachelorette, måla mina naglar och bara... Ja, ta det lugnt, helt enkelt.

Uhh, ser på mitt hår att jag verkligen behöver göra något i mitt hår. Ena sidan är en total katastrof, no less. Tänk er att ni har typ tuggummi i håret, eller något annat kladdigt, och så har håret blivit till dreads á la Promoe. Så känns mitt hår just nu, på ett ungefär. Dessvärre rullar slantarna inte in på kontot förrän i slutet av september, surt! Får helt enkelt dras med att se ut som Promoe i över en månad till, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0