ONETWOTHREE

HIHIIII, nu kom jag på VÄRLDENS BÄSTA PRESENT ÅT AGNES! Jösses, vad jag är smart. Åh. Nu blev jag på kanonhumör. Eller det var jag redan innan, men nu höjdes det ytterligare några steg.

hade tänkt att avnjuta min första kusinfria dag sen i onsdags med att ligga ute på en madrass och sola. Och så är det världens pissväder. Underbart.

Annars håller jag som bäst på att planera lite småprylar inför skåneresan som nu bara är fem (!!) dagar bort, underbart. Måste ta en runda på stan i veckan, min söta kusin fyller år medans jag är där nere (tror jag), så det ska göras presentinköp för hela slanten, minsann. Har ingen aning om vad jag ska köpa, men jag brukar vara rätt bra på det. Ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0