soundtrack of our lives

hmm, sitter och lyssnar på Soundtrack of Our Lives. Här i vardagsrummet. Och det är inte en skiva jag lyssnar på, nejnej. Dom spelar i folkets park, och man kan i stort sett urskilja texterna. Vågar inte ens föreställa mig hur hög ljudvolym det är på plats. Imorgon är det festivaldags för min del igen, The Sounds står på schemat, grymt. Har hört att dom ska vara riktigt bra live, så det ser jag fram emot. Frågan är bara vad jag ska ha på mig, men det är senare bekymmer. Lär nog ta en runda på stan imorgon. Kanske tar en sväng till Röda Korset, hoppas att man hittar något billigt där. Nånting trevligt brukar man ju alltid kunna hitta, så det ska nog inte vara några större problem.

nu ska jag återgå till målning av naglar,
later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0