AND IT WAS ALL YELLOW

uh, denna julshowsstress tar verkligen knäcken på en. Och förmodligen inte bara mig, utan säkert resten av klassen också. Bara 2 veckor kvar nu, i stort sett. Och vi har typ... inget som är färdigt? Känns bra, väldigt bra.

tänkte ta en kväll för att göra lite skolarbete, lite NK och lite historia, men jag har varit så löjligt trött hela dagen, så jag struntade i det. Är inget arbete som känns sådär jättestressigt.

förutom att vi labbade på NKn idag och började nudda på lite nya låtar på wallmans, men efter det spårade det mesta ganska rejält... hade kör och jag kan väl säga så här; jag och Sara spårade ganska fort. Vi satt och iscensatte strypningar, väldigt roligt. För er som inte provat, alltså.

nu sitter jag och lyssnar på Thriller och försöker komma i lite zombie-mode, lite övning sådär inför julshowen! Introt är ju så sjukt bra.

sen då jag pallrar mig till sängs ska jag fortsätta läsa boken jag lånade på biblioteket idag, Där regnbågen slutar, av Cecilia Ahern (samma brud som skrev underbara PS, I love you). Bra bok, faktiskt. Väldigt lättsmält och bra, precis vad jag behöver. Och en riktig tjejbok, dessutom. Perfekta uppiggaren såhär i mörka decembertider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0