AND YOU KNOW IT'S TRUE

sitter här och njuter av mitt - wait for it, wait for it - JULLOV. Det ordet klingar finfint i min mun, vill jag lova. Ganska lugn dag, har haft två avslutningskonserter i kyrkan, fikat lite med klassen och sen begav jag mig till luleå, strosade på stan, köpte lunch och åkte mot piteå. Min mobil blev kvar på bussen visade det sig, så nu är den på väg till luleå. Känner mig lite handikappad utan min bebis, men vi har pratat med bussbolaget redan, så den återfinns i mina händer imorgon igen. Har redan hunnit få lite julklappar, har fått pengar, ett capo till min gitarr, smycken och så fick vi alla i klassen en liten "bok" med bilder från julshowen, + hela spektaklet på dvd, inte helt fel! Visserligen så var det ingen skiva i mitt fodral (det fanns bara 6 st), men detta skall åtgärdas inom kort, hoppas jag.

Ikväll ska vi på stan och jäsa, det är tydligen kvällsöppet, mys som tusiken! Måste komma ihåg att säga åt madre att jag önskar mig ett Dust it, så kanske tomten kommer med ett åt mig på julafton, man kan ju alltid hoppas. Nu ska jag krafsa fram lite mat och fortsätta njuta av musik! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0